HubCommerce B2B & B2C
Çözümleri
Bayi ağınızı bir üst seviyeye yeni nesil sistemlerle taşıyın.
HubCommerce işletmenizi birleştirecek, üretkenliği artıracak ve müşteri beklentilerini aşmanıza yardımcı olacak sağlam ancak esnek, uçtan uca bir B2B & B2C yazılım çözümleri sunar.
Tüm işletmenizde envanter yönetiminden iş zekasına, sipariş işlemeden, CRM, EPOS, e-ticaret çözümlerine, finans ve çok daha fazlasına kurumsal çapta tek bir çözümle erişin.
HubCommerce Modüler Yapısı
HubCommerce'ı Keşfedin
HubCommerce
Tanıtım Broşürü
HubCommerce
Çözüm Süreçleri Rehberi
HubCommerce
Hakkında Danışın
HubCommerce.
İşletmeniz için pazarlama süreçlerinizde gerçek zamanlı, 360 derece görünürlük ve yönetim sağlayın.
Ürün Yönetimi
Ürünlerinizi bayileriniz ve müşterileriniz için özel olarak yönebilir, fiyat ve kampanyalarınızı gruplayabilirsiniz.
Stok Yönetimi
Ürünlerinize ait stok bilgileri anlık olarak sistemde güncellenir. Stok yönetimi sizlere stoklarınızda olmayan ürünleri müşterilerin rağbet durumuna göre ürün içeriğinize ekleyebilmenizi, daha iyi bir müşteri memnuniyeti ve desteği oluşturmanızı sağlar.
Marka Yönetimi
Sınırsız marka ve kategorileri ağaç yapısı altında esnek ve dinamik bir şekilde yönetin.
Satış Yönetimi
Ürün satışlarınızı lokal ve müşteri grupları bazında filtreleyin. İş zekası destekli satış raporlama sistemi ile satış stratejilerinizi belirlerken destek alın.
Mağaza Yönetimi
Birden fazla mağazaya sahip işletmeler için multi-store altyapısında tüm mağazalarınızı tek bir sistem üzerinden kolaylıkla yönetin.
Cari Hesap Yönetimi
Müşterilerinize ve bayilerinize cari hesaplar açın, düzenleyin ve bu hesapları denetleyin. Valor takip seçeneği ile bayilerinizin borç ve alacak durumlarını etkin bir şekilde kontrol edin.
Ödeme Yönetimi
Sanal pos sisteminde tüm banka entegrasyonlarını sağlayan modüler yapıda tahsilat işlemlerini yönetin. Müşterilerinizin ve bayilerinizin yaptığı ödemeler hem yönetici ekranında hem de bayi ekranında anlık olarak görüntülenir.
Plasiyer Yönetimi
Bölge ve gruplara ayırdığınız plasiyer ağınızı atadığınız yöneticiler ile daha iyi ve etkin bir şekilde yönetin.
Ürün Yönetimi
Stok Yönetimi
Marka Yönetimi
Satış Yönetimi
Mağaza Yönetimi
Cari Hesap Yönetimi
Ödeme Yönetimi
Plasiyer Yönetimi
HubMarketing Uygulama Süreçleri
Süreç Yönetimi
Sektör Tanımı & Rekabet Analizi
Rekabet analizi, endüstri ve sektörü tanımak, pazarın ihtiyaçlarını ve durumunu anlamak için oluşturulan raporları içermektedir.
- Rakiplerin zayıf ve güçlü olduğu yanlar belirlenir,
- Sektördeki firmaların çalışmaları ve pazarın durumuna dair daha net veriler elde edilir,
- Rekabetin durumunu ölçülerek, gelecekte karşılaşabileceğiniz durumlar için stratejiler oluşturulur,
İş Akışları & Operasyan Süreçleri
Optimum verimlilik ve üretkenlik sağlamak için bir işletemenizin mevcut iş akışı ve operasyon süreçlerini yeniden şekillendirmeye odaklanan stratejik bir yaklaşımlar belirlenir.
- İzlenebilir takip edilebilen şeffaf süreçler oluşturulur,
- İşlerin yeteneğine göre doğru kişilere yönlendirilmesi için altyapılar kurulur,
- İş yükleri ölçülerek otomasyon yapıları ile iş kapasitesi ve üretkenliği artar,
Sipariş Ortamı Tasarımı
Müşterilerinizin satın alma sürecinde daha rahat ve kolay bir deneyim elde etmeleri için UI ve UIX tasarımlar hazırlanır.
- Ön sipariş tasarımları, sepet ve ödeme işlemlerinin kullanıcı deneyimleri sektörünüze özgü tasarlanır,
- Tasarım widgetleri ayarlanır, esnek ve özelleştirilebilir web dizaynı içerisine aktarılır,
- Müşteri ekranlarınıza ait kişiselleştirmeler yapılır,
Pazar Yeri Entegrasyonları
İşletmenizde tercih ettiğiniz pazaryeri sisteminize entegre edilir. Ürün ve stok bilgileriniz anlık olarak çift yönlü bir şekilde güncellenir.
- Tüm yerel pazar yeri entegrasyonlarını içerir,
Ödeme Sistemi Kurulumları
Müşterilerinize ve bayilerinize tüm bankaların pos olanaklarını sağlanır. Bankaların ürün taksit oranları ve kampanyaları ile tam entegre yapıda kurulur.
- SSL sertifikaları kurulumları yapılır,
- Tahsilat süreçlerinde borç ödeme ve borç alma durumları anlık olarak sistemlere entegre edilir,
- Tüm platformlardan ödeme kolaylığı sağlamak için mobil uyumlu bir yapıda inşa edilir,
Lokalizasyon İşlemleri
İşletmenizin lokal ve global piyasa ağını en üst düzeyde tutmak için hedef lokasyonlar için lokalizasyon çalışması yapılır.
- Lokalizasyon çalışması sisteminizin müşterilere ve bayilerinize açılan yapılarında dil geliştirmelerini içerir,
- Ödeme altyapılarınız, cari kontrolleriniz ve finans yönetiminiz ilgili lokasyonların yasal çerçeveleri kapsamında işlem sağlar,
Test Ortamı & Düzeltmeler
Canlı yayına geçiş için yeterli işlevselliğin mevcut olduğundan emin olmak için örnek işlemler kullanılarak test modunda düzenlemeler yapılır.
- Kullanıcı rol testleri,
- Parametre analizleri ve fonksiyonalite testi,
- Sızma ve güvenlik testleri,
- Modül işlevsellikleri ve 3.parti yazılım testleri,
Kullanıcı Yetki Düzeyleri
Sisteminizde yer alan tüm rollere ilişkin kullanıcıların belirlenen yetki düzeyleri içinde kolaylıkla hareket etmeleri amaçlanır.
- Departman parametrelerine göre yetki ayrımları oluşturulur,
- Rol bazlı yetki parametreleri tanımlanır,
- Operasyonel süreçlerdeki iş akışlarında yetki durumları inşa edilir,
- Yönetim aşamasındaki süreçlerde üst düzey yetki tanımları ve rollerin sistem tanımları gerçekleştirilir,
Canlıya Geçiş
Ayrıntılı uygulama planını tamamladığımızda resmi olarak ‘canlıya’ geçersiniz.
- Danışman Ekibimiz, sistemi yerinde destekler ve izler,
- İş operasyonlarının kesintiye uğramamasını sağlamak için gerekli her türlü yardım sağlanır,
- Canlıya geçiş sürecinde sistem hakkında personel eğitimleri verilir,
- Sistemin kurulu olduğu ekosisteme ait tüm donanımlar eksiksiz ve doğru bir şekilde tamamlanır,
Çözüm Ortaklığı
Başarılı projeler büyük ortaklıkların sonucudur. Müşterilerimizle güçlü, işbirliğine dayalı ilişkiler kurmaya odaklanıyoruz.
İşletmeniz için mükemmel bir çözüm sunmak için işinizi dinliyor, öğreniyor ve gereksinimlerinizi sektör deneyimimizle birleştiriyoruz.
Kişiselleştirilmiş bir demo talep etmek için bugün ekibimizle iletişime geçin.