HubMarketing Perakende
Çözümleri
Mağazalarınızı güncel teknoloji altyapısında yeni nesil sistemlerle yönetin.
Akıllı iş süreçleri ile donatılan esnek ve modüler perakende sistemi, tüm mağazalarınızı tek elden yönetmenizi sağlar.
HubMarketing bir kez uygulandığında, mevcut ve gelecekteki tüm mağazalarınıza entegre bir şekilde hızla uyarlanabilir.
HubMarketing Modüler Yapısı
HubMarketing'i Keşfedin
HubMarketing
Tanıtım Broşürü
HubMarketing
Çözüm Süreçleri Rehberi
HubMarketing
Hakkında Danışın
HubMarketing.
HubMaketing ile ihtiyaç duyduğunuz işlevselliklerle başlayın ve hazır olduğunuzda ek işlevlerle bir üst seviyeye geçin.
Alan Yönetimi
Mağazalarınıza ait reyonların alan yönetimlerini tek bir elden sağlayın.
Ürün Yönetimi
Mağazalarınızın tiplerine göre, satış hacmine göre ya da son kullanıcı tercihlerine göre ürünlerinizi mağazalarınıza aktarın.
Stok Yönetimi
İş zekası algoritmaları ile desteklenen stok yönetiminde atıl stok miktarını en aza düşürün.
İş ZekasıAlgoritmaları
Karar vermeye yardımcı olmak için gerçek zamanlı, ilgili veriler sağlayan, kurumsal çapta ve entegre iş zekası araçlarına sahip olun.
Operasyon Yönetimi
Mağaza içi opersayonlarınızı personel detayında gruplayın, takip edin ve yönetin. Performans ölçümleri anlık olarak sisteme aktarılsın.
Satış Yönetimi
Ürünlerinize ait tüm satış istatistikleri iş zekası algoritmalarında karar verme ve satış stratejileriniz için verimli bilgilere dönüştürülsün.
Mağaza Yönetimi
Birden fazla mağazaya sahip işletmeler için multi-store altyapısında tüm mağazalarınızı tek bir sistem üzerinden kolaylıkla yönetin.
Çalışan Yönetimi & Performans
Çalışanlarınıza ait veriler, iş akışı kontrolleri ve performans ölçümleri anlık olarak sistem tarafından takip edilir. Gelişmiş filtreme sistemi ile çalışanlarınıza yönelik iş verimliliği parametrelerinizi doğru bir şekilde belirlersiniz.
Alan Yönetimi
Ürün Yönetimi
Stok Yönetimi
Operasyon Yönetimi
Satış Yönetimi
Mağaza Yönetimi
HubMarketing Uygulama Süreçleri
Süreç Yönetimi
Mağaza Alan Analizi
Mağazanızın içerisinde bulunan reyon ve alanlarınıza ait bilgiler rapor haline getirilir.
- Alanların satış ve müşteri parametlerine göre dizaynı yapılır,
- Alanlara ait reyon kırılımları belirlenir,
- Reyonlara ait alt kategoriler mağaza tiplerine göre yapılandırılır,
Ürün Satış & Müşteri Tipleri
Ürünlerin satış analizleri muhasebe raporlarındaki verilerden alınır. Müşterilerin ürün gamlarındaki tercih analizi oluşturulur.
- Ürünlerin satış oranlarına göre stok ve ürün gamları mağaza tiplerine göre ayarlanır,
- Atıl stok miktarını en aza indirmek için müşteri tercihlerine göre reyon diziliminde öncelik kazanan ürünler belirlenir,
- Öncelik kazanan ürünler iş zekasında belirli parametreler altında ilgili reyonlarda en iyi pozisyonu alırlar,
Geliştirme & Düzenlemeler
Süreçlere ilişkin işinize en uygun yazılım çözümü tasarlanır ve oluşturulur.
- Mevcut sistemde iyileştirme ve geliştirme analizi yapılır,
- Sisteminize ait ayarlar, alan yapıları, reyon ve mağaza özelleştirmelerine ilişkin geliştirmeler planlanır,
- Bireysel kullanıcı ekranlarınıza ait kişiselleştirmeler yapılır,
Demo & Test Ortamı
Canlı yayına geçiş için yeterli işlevselliğin mevcut olduğundan emin olmak için örnek işlemler kullanılarak test modunda düzenlemeler yapılır.
- Kullanıcı rol testleri,
- Parametre analizleri ve fonksiyonalite testi,
- Sızma ve güvenlik testleri,
- Modül işlevsellikleri ve 3.parti yazılım testleri,
Hata & Bug Düzeltmeleri
İlgili testler sonucunda elde edilen bilgiler ışığında monitoring analizleri ile hata ve bug düzeltmeleri gerçekleştirilir.
- Bug ve hata raporlarına ilişkin log dosyalarının incelenmesi,
- Sistemde oluşan buglara yönelik düzeltmelerin yapılması,
- Hata raporundan elde edilen bilgiler ile algoritmalarda düzenlemeler yapılır,
Kullanıcı Yetki Düzeyleri
Sisteminizde yer alan tüm rollere ilişkin kullanıcıların belirlenen yetki düzeyleri içinde kolaylıkla hareket etmeleri amaçlanır.
- Departman parametrelerine göre yetki ayrımları oluşturulur,
- Rol bazlı yetki parametreleri tanımlanır,
- Operasyonel süreçlerdeki iş akışlarında yetki durumları inşa edilir,
- Yönetim aşamasındaki süreçlerde üst düzey yetki tanımları ve rollerin sistem tanımları gerçekleştirilir,
Canlıya Geçiş
Ayrıntılı uygulama planını tamamladığımızda resmi olarak ‘canlıya’ geçersiniz.
- Danışman Ekibimiz, sistemi yerinde destekler ve izler,
- İş operasyonlarının kesintiye uğramamasını sağlamak için gerekli her türlü yardım sağlanır,
- Canlıya geçiş sürecinde sistem hakkında personel eğitimleri verilir,
- Sistemin kurulu olduğu ekosisteme ait tüm donanımlar eksiksiz ve doğru bir şekilde tamamlanır,
Çözüm Ortaklığı
Başarılı ERP projeleri, büyük ortaklıkların sonucudur. Müşterilerimizle güçlü, işbirliğine dayalı ilişkiler kurmaya odaklanıyoruz.
İşletmeniz için mükemmel bir çözüm sunmak için işinizi dinliyor, öğreniyor ve gereksinimlerinizi sektör deneyimimizle birleştiriyoruz.
Kişiselleştirilmiş bir demo talep etmek için bugün ekibimizle iletişime geçin.